LOGO NED FSClub All Pages

x

x
Last Update : feb 2020

x

HEADER FSClub

x

x

KENNISBANK INFORMATIE

x

Wist u dat de Scenery Bestands Structuur zijn opgenomen in “.BGL” bestanden “BGL” staat voor BAO Graphics Language,
“BAO” verwijst naar Bruce Artwick Organisation. 
De SIM-code leest de inhoud van de BGL bestanden om te bepalen wat
u in uw gesimuleerde wereld wilt weergeven, en waar.

x

Did you know that the Scenery File Structure are contained in “.BGL” files “BGL” stands for BAO Graphics Language,
“BAO” referring to Bruce Artwick Organisation. 
The SIM code reads the contents of the BGL files to determine what
to display in your simulated world, and where.

x

x

Onze MATERIE KENNIS bestaat uit de volgende onderdelen :

– Lockheed Marten Prepar3D v5.x
– Lockheed Marten Prepar3D v4.x
– Lockheed Marten Prepar3D v3.x
– MicroSoft Flight Simulator FSX Steam
– MicroSoft Flight Simulator FSX
– MicroSoft Flight Simulator FS9 / 2004

x

– Aanpassen *.air
– Aanpassen panel configuratie
– Aanpassen scenery textures
– Aanpassen vliegtuig textures
– Active Weather
– Active SKY
– Adventures maken
– AfCad
– AI Traffic [vliegtuigen en schepen]
– AI vliegtuigen maken
– AI schepen maken
– Aircraft.cfg
– Airlines.cfg
– ATC voice
– Batch files en Window Scripts maken
– Cockpit bouw !!!
– CP Flight producten
– Flight Illusion
– FS2Phidget Programmering
– FS Configuratie aanpassen
– FS Commander
– FS filmpjes maken
– FS Navigator
– FSUIPC Tuning
– FSUIPC Macro’s maken
– GSX
– Internet vliegen bv IVAO
– Instructor Station [ L. Gordo ]
– LAGO Enhancer
– Little Navmap
– Mappen structuur
– Matrox

– Meer monitoren op 1 PC
– Netwerk vliegen
– NL2000v4 & FSX
– Ontwerpen Scenery Objecten
– Ontwerpen Sceneries
– Opencockpits Cards & Modules
– ORBX Software
– Panel.cfg
– ParkingPlace Codes
– PMDG B737 NG
– PMDG B737 NGX
– PMDG met Opencockpits Modules
– ProSim737 !!!
– ProSim Instructor
– REX [ Real Environment Xtreme ]
– Scenery.cfg
– Screenshots maken
– SIMCENTER FULL MOTION B738NG [ Software ondersteuning door R. Hoep ]
– Simconnect
– SIOC
– SIOC Programmering
– Stoeien met Gauges
– Verwerken Special Effects
– Vliegtuig panels [cockpit] maken
– WAV files bewerking
– Wide FS

x

ZULU TIME

4 August 2020